وکیل خانواده در مشهد

وکیل خانواده در مشهد

وکیل خانواده در مشهد

وکیل خانواده در مشهد

حقوق خانواده بخشی از حقوق است که مربوط به مسائل حقوقی مانند روابط خانوادگی ، طلاق، نفقه، مهریه، جهیزیه و نگهداری از کودک میشود.

بهترين وكيل طلاق در مشهد معمولا به مسائلی مانند طلاق، نگهداری از کودکان، حمایت از فرزندان و دیگر مسائل قانونی مرتبط رسیدگی میکند.
بعضی از وکلای خانواده در مسائل فرعی نیز درگیر می شوند .
دولت حق تعیین الزامات قانونی معقول برای ازدواج، از جمله سن و ظرفیت قانونی را تعیین می کند ، و البته در کشور ما دولت اجازه نمی دهد زوج های همجنس گرا ازدواج کنند . به همین ترتیب، قوانین دولتی معمولا قوانین و روش های مختلف برای طلاق و دیگر مسائل مربوط به قانون خانواده را در بر می گیرند.

مسائلی که باید بدانید:

رهایی: یک فرآیند که از طریق آن فرد خودکفا می شود، مسئولیت بالاتری را برای رفاه خود می پذیرد و دیگر تحت مراقبت والدینش نیست.

املاک در ازدواج

ملکی که توسط هرکدام از زوجین در طول ازدواج ، به دست می آید و قابل تقسیم است .

نفقه

میزان هزینه ای که برای زوجه و در طول ازدواج در نظر گرفته می شود و بر اساس شان زوجه خواهد بود . البته این حق نفقه برای فرزندان نیز در نظر گرفته می شود .

اثبات والدین بودن: منشاء یا تبار پدر (برای اثبات پدر و مادر بودن، تأیید هویت بیولوژیک پدر کودک است).

توافق پیش از موعد: یک توافق بین یک مرد و یک زن قبل از ازدواج صورت میگیرد و فرد مستلزم میشود که هرچه که در طول ازدواج به دست می آید را پس از طلاق یا فوت با همسر خویش تقسیم کند .

دلایل استخدام یک وکیل خانواده در مشهد؛

اکثر وکلای خانوادگی، موکلان را در پرونده های طلاق و سایر امور مرتبط با طلاق راهنمایی می کنند. اما قانون خانواده یک محدوده عملی نسبتا وسیع است، از قبیل مسائل مربوط به حضانت و نفقه.


اغلب دلایل استخدام یک وکیل خانواده عبارتند از:

طلاق: هر کدام از زوجین وکیل مختص به خود را استخدام میکند که به منظور پیشبرد یک محاکمه به او کمک خواهد کرد و یک طرح برای حل و فصل مشکلات فی مابین پیشنهاد خواهد داد. وکلای طلاق معمولا در تقسیم دارایی های زناشویی، محاسبه نفقه همسر، و پیشنهاد یک برنامه برای نگهداری از کودک، بازدید و پشتیبانی (در صورت وجود) مهارت دارند. اگر به یک وکیل خانواده در مشهد براي مشاوره احتیاج داريد روي شماره داخل سايت كليك كنيد.

نگهداری از کودک / حمایت از کودکان:

دستورات دادگاه و توافقنامه های حل و فصل شامل نگهداری(حضانت) و حمایت از فرزند میشود، و معمولا در پرونده طلاق های بزرگتر گنجانده میشوند، اما ممکن است در صورت تغییر شرایط بازنگری شوند. برای مثال، پس از تغییرات وضعیت مالی پدر و مادر ، ممکن است حضانت کودک تغییر کند .

اثبات پدر و مادر بودن:

بعضی اوقات برای تعیین و اثبات والدین بودن آزمایشات مختلفی از جمله آزمایش DNA گرفته می شود .

حضانت کودکان بی سرپرست : بهتر است در این زمینه با یک وکیل خانواده در مشهد مشورت کنید تا تمام مسائل و چالش های پیش رو را با شما در میان بگذارد تا بتوانید بدون مشکل حضانت کودک را بر عهده بگیرید.
در امور حضانت كودك از بهترين وكيل در مشهد مشاوره بخواهيد با كليك كردن روي شماره كه در داخل سايت است.

یک وکیل خانوادگی چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؛

اگر مایل هستید طلاق بگیرید، وکیلی را انتخاب کنید که در حقوق خانواده متخصص باشد. یک وکیل خانواده می تواند به عنوان یک واسطه عمل کند، برای از دست ندادن فرزندانتان مبارزه کند، به شما کمک کند تا از پس مسائل مالی پس از طلاق برآیید . تلاش کنید وکیلی را انتخاب کنید که در نزدیکی شما باشد .

وکلای خانواده چگونه حقوق می گیرند؟

متخصصان حقوق خانواده شیوه های پرداخت متفاوتی را مطابق با نیازهای مالی موکلین خود ارائه می دهند.

حقوق وکیل خانواده شما به موارد زیر بستگی دارد:

• شهرت، تجربه و توانایی وکیل خانواده شما.
• مقدار زمان وکالتی که برای شما صرف می شود.
• پیچیدگی پرونده شما
• هزینه های مربوط به پرونده شما، از جمله هزینه های وکیل خانواده.
• نتیجه نهایی پرونده شما

موسسه حقوقی حق با بهترين وكلای خانواده آماده مشاوره و وكالت در امور خانواده به شما عزيزان میباشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4004 602 0915